Zmień rozmiar tekstu: A+ | A- | Reset

Biuletyn Informacji Publicznej

Przedszkole Samorządowe nr2 w Dziekanowie Leśnym

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Wprowadził: admin
Data wprowadzenia: 16 | 10 | 2013
Modyfikacja: 29 | 05 | 2020
Wydrukuj

SPOSOBY PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW, SKARG I WNIOSKÓW
Interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmują:

– Osobiście –
Dyrektor Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Dziekanowie Leśnym ( lub zastępująca go osoba )
– w każdy poniedziałek w godzinach od 10:00 do 12:00
– codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy przedszkola, po wcześniejszym umówieniu się.

– Telefonicznie –
Telefonicznie pod numerem telefonu (22) 427 65 56

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096, z 2019 r. poz. 60) Dział VIII „Skargi i wnioski”.
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. Nr 5, poz. 46).

Szczegółowy zakres kompetencji poszczególnych organów zawiera Statut Przedszkola.
Rada Pedagogiczna i Rada Rodziców, pracuje według uchwalonych, zgodnych z przepisami prawa, regulaminów.

Skip to content